attackhug

Hello my darlings!

Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar dig

Kategori: Allmänt

Tror jag. Jag vet faktiskt inte. Om jag älskar dig så vet jag inte ens om det är dig jag älskar eller om det är någon slags verision av dig som jag hittat på i mitt fantastisk störande huvud? När jag tänker på dig om kvällarna så slutar det alltid med att jag hittar på konversationer and so on i huvudet. Först får dem mig att älska dig ännu mer men sen inser jag att det är jag som hittat på dem. Tvivlar på att du någonsin skulle säga någon av dem. Tror verkligen inte att, om jag någonsin skulle våga fråga "Vad är det du ser hos mig egentligen, varför gillar du mig" att du skulle svara "En av anledningarna är att du är den enda som inte verkar bry dig om min sjukdom utan bara ser mig för den jag är" Som att du någonsin skulle säga något ens åt det hållet? Fast nu kanske jag dömmer dig för snabbt, fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck. Kan jag inte bara sluta vara så jävla jobbig och bara göra något istället för att tänka på det i 10000 år. 
Jag tror att jag har tagit bort ditt numer också... Messade dig någon gång ett bra tag efter att jag gjort slut för att jag ville bli bättre vänner igen, kanske till och med bli ihop...? Du skrev nått i stil med vem är du, så jag antar att du hade tagit bort mitt nr. Blev så arg att jag tog bort ditt också. Hah, kan man bli löljligare? Tror jag tog bort det i alla fall. Det roligaste är väll nästan att jag var helt normal och trevlig i mitt mess tillbaka medans jag själv satt där och grät samtidigt som jag var så jävla arg. Det måste väll visa att jag älskar dig? VARFÖR ÄR JAG SÅ DUM I HUVUDET?! Jag vet inte ens själv om jag är kär i dig eller inte. 
Patetiska
Jävla
Freak
Ingen
Kommer 
Någonsin
Älska 
Dig 
I
Vilket
Fall 
Bara
Ge
Upp. 
Geuppgeuppgeuppgeuppgeuppgeuppgeuppgeuppgeuppgeuppgeuppgeuppnej.
Jag tror att jag är den som är bäst på att få mig själv att må skit. Fyfan vad äcklig jag är.
 
Ännu ett patetiskt och dåligt inlägg av lilla jag. Ibland hatar jag verkligen mig själv. Men jag är kvar och kommer nog vara kvar ett bra tag till. Oavsätt hur dåligt jag mår och hur elak jag är mot mig själv. Farwell my darlings! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: