attackhug

Hello my darlings!

It's not the end that I fear with each breath

Kategori: Allmänt

It's life that scares me to death. 
When we built these dreams on sand
How they all slipped through our hands
This might be our only chance
Let's take this one day at a time
I'll hold your hand if you hold mine
The time that we kill keeps us alive.
 
Jag vill ha någon som håller min hand. Jag vill ha någon som frågar hur jag mår och sen inte ger upp när jag säger att jag mår bra. Jag vill ha någon som bryr sig. På riktigt. 
VARFÖR ÄR JAG SÅ JÄVLA DÅLIG. 
Jag vill ha någon som jag kan dump allt jag känner tycker och vill på. Utan att vara rädd för att bli dömd eller få dåligt samvete för att det känns som jag pressar den and so on. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.
Farwell my darlings!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: