attackhug

Hello my darlings!

Mår skit som vanligt

Kategori: Allmänt

Ugh. Orkar ingeting just nu. Är så sjukt jävla skoltrött och skiter typ i alla läxor. Vet att jag ligger feter med massa men gör det inte ändå. Bara låter allt staplas upp på en hög tills det faller ner över mig och krossar alla mina ben och drömmar (usch vad fult det låter) F i slutbetyg here I come! 
Har så jävla mycket ångest just nu också. fyfanfyfanfyfanfyfan.
Jag vill verkligen inte flytta. Hah, som om ni inte fattade det från förra inlägget. Vill så gärna prata med någon om det men vet inte vem fan jag ska prata med, hur fan tar man upp det? Chattade med Sofi på fb förut men kan ju inte nu helt plötsligt bara "Tja Sofi jag mår skit just nu sitter här och gråter för att jag inte vill flytta" cpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcppcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcppcpcpcp
VET INTE ENS VARFÖR JAG SKRIVER DET HÄR TRODDE DET SKULLE BLI BÄTTRE OM JAG FICK DET UR MIG MEN DET BLEV DET FAN INTE JÄVLAFUCKINGSHITFUCKDÖDGUBBKUKFUCK!
 
Farwell my darlings! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: