attackhug

Hello my darlings!

This may call for a proper introduction

Kategori: Allmänt

Eftersom mitt första "Vällkommen till min nya blogg!" inlägg inte berättar någonting egentligen tänkte jag gör nått liknande inlägg här, fast på mitt sätt. 
Så. Here we are. Eftersom ingen (antagligen) någonsin kommer hitta den här bloggen ute i cyberrymden så kommer jag publicera lite vadfan jag vill. Kommer basicly använda bloggen som en dagbok. Även om mina gammla bloggar aldrig varit särskillt lästa så har familj och vänner ändå läst dem någon gång vilket begränsar hur mycket jag vågar lägga upp. Vi vill ju inte att folk ska få reda på hur jag verkligen mår, right? Det jag vill säga med att berätta det är att den här bloggen inte kommer ha några sådana begränsningar, eller, jag kommer inte ladda upp bilder personal info and so on men det känns som att det är ganska självklart. Den här bloggen kommer antagligen ha inlägg där det verkar mest som jag skriver till mig själv. Uppmaningar, hat osv skrivna av moi till moi. Får se hur det här kommer gå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: