attackhug

Hello my darlings!

And the truth that makes us laugh will make you cry

Kategori: Allmänt

You wanna die? No?
The poison av All American Rejects ♥ (det här är nog ett av dem väldigt få tillfällen då ni kommer få se ett hjärta som ej är sarkastiskt menat i den här bloggen...) Är beroende av den nu, repeaaaaat muthafuckah!
 
För övrigt så är jag lite små depp just nu, som vanligt alltså... Har inte kunnat plugga till en No sak och nu orkar jag inte av den enkla annledningen att jag är sämst. Fast det visste vi redan. Fick ett mess av mamma nyss, "är allt bra annars ?" "Nej, allt är skit precis som vanligt mamma lilla" <----((Svaret som jag ville skriva)) "Jora, allt är helt ok ^^" <-------------------- Svaret jag skrev
Såklart
Att berätta hur jag verkligen mår vorre ju helt fucking fruktansvärt, eller hur? 
Gu, hatar mig själv lite smått *:)))))))*
Farwell my darlings!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: